Monday 16 April 2012

Sebab Kenapa aku Minat Diana Danielle Beeson!





Hey guys Story kali ni psl My Favorite Actress Diana Danielle Beeson atau pon DD.
Actually ramai Family, Friends aku yg notice aku Minat GILA2 dkt Diana Danielle, sampaikan org ingat aku Obsess dgn DD. Actually Tak... Aku just minat mcm PEMINAT lain jugak.. Tak lah sampai Obsess.


*Hope Diana Danielle tak takut dgn aku, aku org Baik... :)


Aku minat Diana Danielle ada Sebab2 nye..


1) Dia memang lawa and Natural Beauty!


2) kalau korang jumpa dia secara LIVE korang boleh nilai, Dia baik ke tak.. Bagi aku dia memang BAIK.
Dia rajin layan Fans dia... mcm aku lah :) Sometimes aku tgk cara dia layan Fans dia, dah mcm Friends je... Walaupon DD seorang Artist. Especially jumpa dgn dia utk kali ke 2 dekat Pavilion. Dia layan semua Fans dia... and dia mcm tak kisah pon... FRIENDLY gila DD :)


3) Walaupon aku tak kenal terlalu rapat dgn DD, But aku boleh rasa DD seorang yg kuat Agama. And dia always utamakan Family dia and dia Rajin mengemas Rumah.. FYI Aku pon rajin kemas rumah jugak :D


4) DD memang RAJIN Respond dgn Fans dia dlm Twitter / Facebook... Serious!!! Memang BEST dpt Respond dari Artist yg kita Minat.. 


5) One more, dulu KECOH psl DD kena Pukul dgn Ex Bf dia "Syamsul Yusof", sampaikan ramai Peminat Syamsul salahkan DD. Dorang ckp DD yg salah!!! *#@%. Tapi, walaupon dia kena "Maki" dgn Fans Syamsul, aku tgk dia, relax je handle problem tu.. Mcm Falsafah hidup aku "BERANI KERANA BENAR"


So that's The Reason Why I MINAT dgn Diana Danielle Beeson  :)


Follow her on Twitter:
Twitter Diana Danielle


LIKE her on Facebook:
Facebook Diana Danielle

No comments:

Post a Comment