Sunday 1 February 2015

SAYA PEMINAT HANIS ZALIKHA

Assalammualikum & Salam 1 Malaysia....

Lamanya saya tak update blog ni, almost 7 bulan! So now I'm back...
So hope you guys sihat and Happy New Year (Lambat wish daa...)

My previous Post saya ada cerita psl Hanis Zalikha, di mana saya jumpa Hanis (Pertama kalinya) di Shah Alam sempena "Teratak Glam". So baru2 ni Hanis dilamar oleh Hairul Azreen aka BFF & BF dia di atas pentas Gegar Vaganza Final. That moment memang GEMPAK and rasa macam terkejut jugak tgk Hanis dilamar.
And Hanis say 'yes' to Hairul :)

Saya memang minat dgn Hanis Zalikha since dia jadi Host untuk rancangan "Mad Markets" di TV9.
First time tgk Hanis mengacara saya rasa macam tgk budak2 perempuan mengacara cos the way she hosting very cute! Suara dia pon cute... And one more thing, Hanis memang jenis Fashionable. Suka tgk style dia.
So semenjak tu saya follow her on Twitter, Instagram and Like her Facebook Page (Bukan obsess).

Tujuan saya menulis blog psl Hanis Zalikha ni sbb, saya nak Hanis Zalikha tau (Kalau Hanis baca blog ni) saya Fareez Cullen memang peminat Keknis, even ramai yang bagi negative comment psl Lamaran Hairul. Baru2 ni Hairul & Family Hanis pergi melancong ke Dubai membeli cincin kahwin (kot) dan ke London. So saya ada baca comment2 dari page Oh! Media mengenai "Hairul & Hanis Beli Cincin Di Dubai".
Ya Allah..... Tak sangka ramai betul pendengki Hanis & Hairul. Macam2 Negative Comment yang saya baca tentang Hanis. I don't know apa salah Hanis dkt diorang! Melayu memang suka dengki dgn melayu eh?

So saya harap Hanis & Hairul sabar je lah dgn sikap org2 kita ni. Anyway I'm happy for Keknis.
I wish Hanis & Hairul bahagian hingga ke anak & cucu (Ikhlas ni) :)


*BTW ni lah comment2 yang negative saya ckp tu.
Saya Screen Shot utk you guys!
(Kurang ajarkan!)



No comments:

Post a Comment