Sunday 22 July 2012

MTV World Stage 2012 Live in Malaysia



Eka (My Cousin) Faiz (My Bro) Hakeem (My Nephew)

So



Hey guys.... Hi Beliebers.... you know Saturday 14 July 2012 I'm going to MTV World Stage 2012 live in Malaysia at Sunway Lagoon..! Can't believe this year dapat pergi jugak. Aku beli X-Pax and reload minimum RM60 and got 2 Free tickets to World Stage! Whoa I'm so lucky this year. Tak macam 2010. Aku ingat kena beli ticket yang harga sampai RM300 lebih. Aku pergi 4 org, w my Bro, my cousin and my Nephew..! Dalam pukul 11:30am dah gerak dari rumah, naik Public Transport then sambung naik Taxi sampai la Sunway Piramid. Lunch at KFC, after that dlm 2 lebih we all start Beratur! perghh ramai gila...!
NASIB BAIK X Zone dpt gerak depan sikit... We all X Zone.. Tapi cuaca panas... Aku beli souvenir semuanya about JUSTIN BIEBER! Pukul 4 baru dpt masuk! Kolam tu dorang kering kan and we all duduk dkt kolam yg kering tu! PANAS!!! 


After 1 jam duduk... suddenly semua berdiri.. so we all pon berdiri lah.. Ingatkan dah nak start... We all berdiri almost 1 hour! Dalam pukul 6:35 Justin Bieber start buat performance... Thank god dia yg pertama!
Semua Menjerit-jerit like Crazy People.. haha... Well nama pon concert!!!
Justin nyanyi 8 lagu "Around The World",  "As Long As You Love Me", Die In My Arms", Be Alright", "One Time", "Never Say Never" and "Boyfriend". That was so Awesome.. even dah lebih 3 jam menunggu and sesak nafas aku sebab terlalu crowded... Yeah what am I expect... 


After Justin Bieber habis buat persembahan, we all terus keluar dari situ...
Well not just us... majority ramai yg balik... Maybe dah lama tunggu, and they all tu semua Beliebers kot..
Kesian Mizz Nina, Jay Park and Kara... Sorry... I'm really really tired!
After that we all minum2 dkt Kyros Kebab. :)


Apa2 pon memang Best.. kulit pon dah gelap sebab berjemur dari tgh hari tadi... Arghh!

No comments:

Post a Comment