Wednesday 19 September 2012

New iPad



Alhamdulilah... that only I can say...
Finally my dad kasi beli iPad. Actually tak plan nak suruh Abah beli. Ingatkan Mak yg akan beli.
Then malam Ahad after my dad habis jamming (Macam Biasa) we all hang out dkt bilik my parents then my dad terus buka topic psl iPad.

And of course aku excited! And my dad tanya macam2 about iPad. Aku pon terangkan lah panjang lebar psl iPad. Then he said "Okay nanti boleh beli". Me and my sister like "WHOA" seriously.. Thought we're gonna wait until this December! Hell no... Tomorrow boleh Beli...! :D

(Keesokkan Harinya)
Ptg2 tgh main Bola (Jarang2 aku main bola) aku tanya dkt Abah... "Abah how about iPad?"
And he said "Abah kasi duit and pergi beli Sendiri"... Pulak.....!
Okay fine.. So malam tu he gave me the money yg SECUKUPnya utk beli New iPad tu. 
(Okay -_-')

( iPad day)
Hari Isnin cuti sempena 1 Malaysia, so selasa ptg after habis kerja, direct to KLCC and masuk ke MACHINES and buy the NEW iPAD. Alhamdulilah... finally... So sampai je rumah I show the iPad to my dad.. And aku pon register that iPad  Here now the iPad activate!
(I've got the New iPad) Thanks dad :D

Log on to Apple Store Malaysia ---> HERE

No comments:

Post a Comment